fbpx

Vyhledávače:

Na této stránce najdete veškeré informace o projektu. Dozvíte se zde, jaké jsou možnosti spolupráce, jaké mám publikum, jaké mám dosahy a jaké byly výsledky spoluprací s partnery

Lowkosťák má v této chvíli (květen 2022) dohromady přes 100 000 českých sledujících a dosahy okolo milionu lidí měsíčně.
Lowkosťák vznikl v roce 2019, když jsme byli na roční cestě kolem světa. Bohužel, než se nám celý projekt stihl rozjet, přišel Covid a skoro dva roky nikoho cestování nezajímalo. V červnu 2021 jsem se pokusil úspěšně projekt oživit a provozoval jsem ho aktivně 3 měsíce, než Covid opět omezil zájem o cestování. V dubnu 2022 jsem se rozhodl dát tomu další šanci a opět šel naplno do projektu, předělal jsem celý web od základu a začal aktivně tvořit obsah na web a na sociální sítě.

Celý projekt je teď rozdělený na 4 části:

  • Tipy na trip: Lidem dávám dohromady levné letenky a levné ubytování, a to včetně jiných potřebných informací. Vše sepíšu do článku a sdílím na sociálních sítích.
  • Recenze: Zkouším věci nebo služby, které se hodí na cestování nebo ulehčují život, a píšu o tom články, které pak sdílím na sociální sítě.
  • Život digitálního nomáda: Ukazuji, jak se dá spojit práce a cestování, podle svých zkušeností.
  • Seo informace: Plním web zajímavým obsahem a informacemi o světě, které lidé vyhledávají na Google/Seznamu (díky tomu se dlouhodobě zvyšuje návštěvnost webu bez reklamy).

Web je zaměřený na dlouhodobou organickou návštěvnost (SEO), což znamená, že průběžně pracuju na tom, aby se příspěvky nejen dostaly, ale i udržely na prvních příčkách vyhledávačů Google a Seznam. To znamená, že přínos článků pro partnery není jednorázový, ale přináší dlouhodobou povědomost o značce, s čímž souvisí i prokliky a prodeje v dlouhodobém horizontu.

VÝSLEDKY některých PARTNERŮ

invia

Invia byl úplně prvním partnerem, když Lowkosťák teprv vznikal a existovala jen facebooková stránka, kde jsem 2-3 krát do týdne sdílel zajímavé zájezdy za výhodnou cenu, které měla Invia v nabídce.
Za 2 roky zasáhly příspěvky stovky tisíce lidí, prokliklo se 24 514 zákazníků a jen přes odkaz z Lowkosťáka Invia prodala zájezdy za více než  1 019 175,-.

Axa assistance

AXA ASSISTANCE je náš současný partner skrz cestovní pojištění. Nabídl 50 % slevu na cestovní pojištění. Tu jsem přidal na web ke každému cestovatelskému tipu a sdílím ji cca 2-3krát do měsíce na Instagram stories. Za prvních 10 měsíců naší spolupráce (ale jen 4 měsíce aktivní) se Axa Assistance dostala do podvědomí desítkám tisíců lidem, přivedla 3907 návštěvníků a zprostředkovala 319 prodejů v ceně 190 169,-Kč.

booking

Booking je naším současným partnerem přes ubytování. Má odkaz u každého cestovatelského tipu a nikdy jsem ho nesdílel na žádné sociální síti. Za jedenáct měsíců získal desítky tisíc zobrazení, 10 021 návštěvníků a 80 prodejů za více než 250 000,-Kč.

airbnb

Airbnb byl původním partnerem skrz ubytování. Sdílel jsem ho 6-7 krát za dva měsíce na Instagram stories a měl jsem na něj odkaz u všech průvodců. Celkem jsem k němu přivedl stovky tisíc lidí. Na airbnb se prostřednictvím našeho odkazdu zaregistrovalo více než 350 nových zákazníků a 85 z nich utratilo za první ubytování více než 1 800,-kč (čímž zaplatili přes 200 000,-kč).

maringotka otýlka

Sepsal jsem pro ně na míru dělaný tip na trip se slevou 33%-50% na volné termíny. Sdílel jsem ho 3 krát během jednoho měsíce na Instagram stories. Díky naší spolupráce se maringotka Otýlka dostala do podvědomí desítkám tisíců lidem a prodalo se prozatím přes 30 dnů v ceně 25 000,-Kč.
I po několika měsících lidí si volají pro rezervaci a říkají že to našli tady na webu.

platformy, publikum a dosahy

web

V měsících, ve kterých jsem byl aktivní, byla návštěvnost okolo 20 000 měsíčně (díky SEO byla v průměru měsíční návštěvnost webu 5 000, i když jsem nic nepřidával). V květnu 2022 web dosáhl návštěvnost 20 000 za 16 dní a chtěl bych se dostat nad stálou měsíční návštěvnost okolo 40 000.
Na webu nabízím možnost SEO článku na míru, reklamy v pravém bloku nebo pod příspěvkem. Reklama přímo do tipu na trip, ale je možné se domluvit i na spolupráci na míru, jako je třeba tip na trip na míru pro ubytování nebo pro dopravní služby, atd..

www.lowkostak.cz

instagram

Na Instagramu mám přes 17 000 sledujících, všechny z Čech ve věku 18 až 35 let, dosahy u Reels přes 10 000 a u Stories nad 7 000.
Instagram se stále mění a fotky už nemají skoro žádné organické dosahy. Proto do feedu střídám příspěvky s motivačními citáty a Reels (krátká videa). Instagram Stories používám ke sdílení článků, různých zajímavostí nebo akcí a slev.
Zde nabízím možnost posdílet na stories nebo vytvoření zajímavého krátkého videa do Reels.

@lowkostak

tiktok

TikTok jej síť, která umí hodně překvapit, mám tam přes 87 000 followers z Čech a dosahy u videí od 20 000 až do 600 000. Tiktok je prozatím s Reels nejzajímavějším způsobem propagace, protože videa můžou dodatečně nečekaně vystřelit a dosáhnout zhlédnutí stovkami tisíc uživatelů.
I zde nabízím možnost vytvoření zajímavého krátkého videa.

@lowkostak

 

Facebook

Facebook je nejstarší částí projektu, mám tam přes 6000 českých uživatelů a využívám ho v první řadě pro sdílení tipů, článků, zajímavostí nebo akce a slevy.

Facebook.com/Lowkostak

moje představa o spolupráci

Hledám hlavně dlouhodobé partnery, kteří zapadnou do ekosystému a třeba i obohatí projekt o vlastní přidanou hodnotou, aby mohly být obě strany spokojené. Nebráním se samozřejmě ani krátkodobým, jednorázovým spolupracím, ale i ty musí nějakým způsobem korespondovat s myšlenkami projektu.

Nechci jen sdílet prázdné reklamy, a proto jsem sepsal možné příklady spolupráce pro lepší představu:

  • Ubytování: Nabízím možnost sepsat recenzi na web, připravit itinerář se spaním v ubytování, poskytnout tip na cestu na míru. Vy se můžete stát partnerem a nabídnout našim návštěvníkům slevu atd.
  • Města, oblasti, kraje: Zde je možnost sepsat průvodce, tipy na cestu, itinerář pro dané místo atd.
  • Dopravní prostředky: Nabízím možnost připravit na míru itinerář nebo tip na výlet, sepsat recenzi, stát se hlavním partnerem webu, nabízet slevy pro naše návštěvníky apod.
  • Zboží, služby, atd.: Můžu například napsat recenzi, přidat službu do některých z našich SEO článků nebo vytvořit SEO článek na míru. Například: Co si zabalit do lékárničky na cestu (možnost pro lékárny), jak si zabalit batoh (možnost pro zboží) atd.

Jak je vidět z příkladu, upřednostňuju, aby vše zapadlo do konceptu. Vím, že každá sociální síť potřebuje trochu jiný přístup, a proto vymýšlím vše na míru podle oboustranných potřeb, aby spolupráce byla originální a efektivní.

Jestli se vám projekt libí a chcete semnou navázat spolupráci, tak neváhejte napsat a určitě spolu něco vymyslíme.

Na této stránce najdete veškeré informace o projektu. Dozvíte se zde, jaké jsou možnosti spolupráce, jaké mám publikum, jaké mám dosahy a jaké byly výsledky spoluprací s partnery

Lowkosťák má v této chvíli (květen 2022) dohromady přes 100 000 českých sledujících a dosahy okolo milionu lidí měsíčně.
Lowkosťák vznikl v roce 2019, když jsme byli na roční cestě kolem světa. Bohužel, než se nám celý projekt stihl rozjet, přišel Covid a skoro dva roky nikoho cestování nezajímalo. V červnu 2021 jsem se pokusil úspěšně projekt oživit a provozoval jsem ho aktivně 3 měsíce, než Covid opět omezil zájem o cestování. V dubnu 2022 jsem se rozhodl dát tomu další šanci a opět šel naplno do projektu, předělal jsem celý web od základu a začal aktivně tvořit obsah na web a na sociální sítě.

Celý projekt je teď rozdělený na 4 části:

  • Tipy na trip: Lidem dávám dohromady levné letenky a levné ubytování, a to včetně jiných potřebných informací. Vše sepíšu do článku a sdílím na sociálních sítích.
  • Recenze: Zkouším věci nebo služby, které se hodí na cestování nebo ulehčují život, a píšu o tom články, které pak sdílím na sociální sítě.
  • Život digitálního nomáda: Ukazuji, jak se dá spojit práce a cestování, podle svých zkušeností.
  • Seo informace: Plním web zajímavým obsahem a informacemi o světě, které lidé vyhledávají na Google/Seznamu (díky tomu se dlouhodobě zvyšuje návštěvnost webu bez reklamy).

Web je zaměřený na dlouhodobou organickou návštěvnost (SEO), což znamená, že průběžně pracuju na tom, aby se příspěvky nejen dostaly, ale i udržely na prvních příčkách vyhledávačů Google a Seznam. To znamená, že přínos článků pro partnery není jednorázový, ale přináší dlouhodobou povědomost o značce, s čímž souvisí i prokliky a prodeje v dlouhodobém horizontu.

VÝSLEDKY některých PARTNERŮ

invia

Invia byl úplně prvním partnerem, když Lowkosťák teprv vznikal a existovala jen facebooková stránka, kde jsem 2-3 krát do týdne sdílel zajímavé zájezdy za výhodnou cenu, které měla Invia v nabídce.
Za 2 roky zasáhly příspěvky stovky tisíce lidí, prokliklo se 24 514 zákazníků a jen přes odkaz z Lowkosťáka Invia prodala zájezdy za více než  1 019 175,-.

Axa assistance

AXA ASSISTANCE je náš současný partner skrz cestovní pojištění. Nabídl 50 % slevu na cestovní pojištění. Tu jsem přidal na web ke každému cestovatelskému tipu a sdílím ji cca 2-3krát do měsíce na Instagram stories. Za prvních 10 měsíců naší spolupráce (ale jen 4 měsíce aktivní) se Axa Assistance dostala do podvědomí desítkám tisíců lidem, přivedla 3907 návštěvníků a zprostředkovala 319 prodejů v ceně 190 169,-Kč.

booking

Booking je naším současným partnerem přes ubytování. Má odkaz u každého cestovatelského tipu a nikdy jsem ho nesdílel na žádné sociální síti. Za jedenáct měsíců získal desítky tisíc zobrazení, 10 021 návštěvníků a 80 prodejů za více než 250 000,-Kč.

airbnb

Airbnb byl původním partnerem skrz ubytování. Sdílel jsem ho 6-7 krát za dva měsíce na Instagram stories a měl jsem na něj odkaz u všech průvodců. Celkem jsem k němu přivedl stovky tisíc lidí. Na airbnb se prostřednictvím našeho odkazdu zaregistrovalo více než 350 nových zákazníků a 85 z nich utratilo za první ubytování více než 1 800,-kč (čímž zaplatili přes 200 000,-kč).

maringotka otýlka

Sepsal jsem pro ně na míru dělaný tip na trip se slevou 33%-50% na volné termíny. Sdílel jsem ho 3 krát během jednoho měsíce na Instagram stories. Díky naší spolupráce se maringotka Otýlka dostala do podvědomí desítkám tisíců lidem a prodalo se prozatím přes 30 dnů v ceně 25 000,-Kč.
I po několika měsících lidí si volají pro rezervaci a říkají že to našli tady na webu.

platformy, publikum a dosahy

web

V měsících, ve kterých jsem byl aktivní, byla návštěvnost okolo 20 000 měsíčně (díky SEO byla v průměru měsíční návštěvnost webu 5 000, i když jsem nic nepřidával). V květnu 2022 web dosáhl návštěvnost 20 000 za 16 dní a chtěl bych se dostat nad stálou měsíční návštěvnost okolo 40 000.
Na webu nabízím možnost SEO článku na míru, reklamy v pravém bloku nebo pod příspěvkem. Reklama přímo do tipu na trip, ale je možné se domluvit i na spolupráci na míru, jako je třeba tip na trip na míru pro ubytování nebo pro dopravní služby, atd..

www.lowkostak.cz

instagram

Na Instagramu mám přes 17 000 sledujících, všechny z Čech ve věku 18 až 35 let, dosahy u Reels přes 10 000 a u Stories nad 7 000.
Instagram se stále mění a fotky už nemají skoro žádné organické dosahy. Proto do feedu střídám příspěvky s motivačními citáty a Reels (krátká videa). Instagram Stories používám ke sdílení článků, různých zajímavostí nebo akcí a slev.
Zde nabízím možnost posdílet na stories nebo vytvoření zajímavého krátkého videa do Reels.

@lowkostak

tiktok

TikTok jej síť, která umí hodně překvapit, mám tam přes 87 000 followers z Čech a dosahy u videí od 20 000 až do 600 000. Tiktok je prozatím s Reels nejzajímavějším způsobem propagace, protože videa můžou dodatečně nečekaně vystřelit a dosáhnout zhlédnutí stovkami tisíc uživatelů.
I zde nabízím možnost vytvoření zajímavého krátkého videa.

@lowkostak

Facebook

Facebook je nejstarší částí projektu, mám tam přes 6000 českých uživatelů a využívám ho v první řadě pro sdílení tipů, článků, zajímavostí nebo akce a slevy.

Facebook.com/Lowkostak

moje představa o spolupráci

Hledám hlavně dlouhodobé partnery, kteří zapadnou do ekosystému a třeba i obohatí projekt o vlastní přidanou hodnotou, aby mohly být obě strany spokojené. Nebráním se samozřejmě ani krátkodobým, jednorázovým spolupracím, ale i ty musí nějakým způsobem korespondovat s myšlenkami projektu.

Nechci jen sdílet prázdné reklamy, a proto jsem sepsal možné příklady spolupráce pro lepší představu:

  • Ubytování: Nabízím možnost sepsat recenzi na web, připravit itinerář se spaním v ubytování, poskytnout tip na cestu na míru. Vy se můžete stát partnerem a nabídnout našim návštěvníkům slevu atd.
  • Města, oblasti, kraje: Zde je možnost sepsat průvodce, tipy na cestu, itinerář pro dané místo atd.
  • Dopravní prostředky: Nabízím možnost připravit na míru itinerář nebo tip na výlet, sepsat recenzi, stát se hlavním partnerem webu, nabízet slevy pro naše návštěvníky apod.
  • Zboží, služby, atd.: Můžu například napsat recenzi, přidat službu do některých z našich SEO článků nebo vytvořit SEO článek na míru. Například: Co si zabalit do lékárničky na cestu (možnost pro lékárny), jak si zabalit batoh (možnost pro zboží) atd.

Jak je vidět z příkladu, upřednostňuju, aby vše zapadlo do konceptu. Vím, že každá sociální síť potřebuje trochu jiný přístup, a proto vymýšlím vše na míru podle oboustranných potřeb, aby spolupráce byla originální a efektivní.

Jestli se vám projekt libí a chcete semnou navázat spolupráci, tak neváhejte napsat a určitě spolu něco vymyslíme.

Lowkostak

FREE
VIEW